Foto's! - Reisverslag uit Muyuka, Kameroen van Mark Katwijk - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Muyuka, Kameroen van Mark Katwijk - WaarBenJij.nu

Foto's!

Door: MVK

Blijf op de hoogte en volg Mark

08 Oktober 2007 | Kameroen, Muyuka

Jaja, ik ben nu bezig om foto's online te krijgen. Er staan er een paar op deze site.

Maar:
Aangezien deze site geld vraagt om foto's online te krijgen en ze vervolgens ook nog eens lelijk maakt...

Ga naar:
www.picasaweb.google.com/markvankatwijk

Commentaar op de foto's hier (of daar en hier) plaatsen graag.

  • 08 Oktober 2007 - 20:34

    Christine:

    Heb je foto's bekeken op Picasa. Dat is nog even wat anders dan de kiekjes uit de Ardennen etc.
    Mark, af en toe weet ik gewoon niets terug te schrijven als ik jouw verhalen lees,dan zit ik maar zo'n beetje stil te zitten achter m'n pc, vooral na je aflevering over dood en verderf. Wat een totaal andere wereld!
    Liefs voor jou en Mirte.


  • 08 Oktober 2007 - 22:32

    Henk:

    Smullen van de foto's. Zoals je weet googelen HR-managers altijd hun kandidaten, dus Mirte kan het verder wel vergeten...Doe een balkje over haar ogen...

  • 09 Oktober 2007 - 08:14

    Ike:

    Hoi Mark, leuk om je foto's te zien! Ik vind het indrukwekkend om je verhalen te lezen. Succes verder, groetjes aan Mirte!

  • 09 Oktober 2007 - 08:23

    Edith:

    Hoi Mark,
    Ik heb je foto's net bekeken. Leuk om te zien waar je nu eigenlijk zo'n beetje mee bezig bent en waar je zit. Dat wat Christine schrijft ("stil zitten achter m'n pc"), dat heb ik ook; wat een heel andere wereld...
    Groetjes ook aan Mirte!
    Hans, Edith, Iris en Rik

  • 09 Oktober 2007 - 15:29

    Youp:

    hoi mark
    ik zie dat je de foto s er op hebt gekregen
    en kan ik aan de slag in de herfstvakantie,we hebben al een boek met recepten van hele lekkere koekjes
    groeten van iedereen van youp

  • 09 Oktober 2007 - 18:09

    Mirte:

    Iedereen bedankt voor de groetjes, hihi :)
    En ja, natuurlijk had ik eerst even censuur moeten eisen... Kus en tot vrijdag!

  • 09 Oktober 2007 - 20:01

    Sonja En Henk:

    Overigens leest Tim nu het boek "The colour purple" geheel in pidgin English...'t Is gewoon literatuur!
    Mooie keukenfoto's, kun je later ook vertellen dat je in een echt studentenhuis hebt gebivakkeerd.
    Kus van ons voor jullie.

  • 10 Oktober 2007 - 15:06

    Jan:

    leuke foto's vooral je bloedcellen. Altijd al nieuwsgierig naar geweest.

    Groetjes Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kameroen, Muyuka

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 December 2007

Salaam Alykum (hoi)

13 December 2007

Terug in Ngaoundere

29 November 2007

Fotos!!!! (veilig in Ngaoundere)

23 November 2007

Op reis!

10 November 2007

Een van de laatste berichtjes?
Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 24095

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2007 - 18 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: