Een van de laatste berichtjes? - Reisverslag uit Muyuka, Kameroen van Mark Katwijk - WaarBenJij.nu Een van de laatste berichtjes? - Reisverslag uit Muyuka, Kameroen van Mark Katwijk - WaarBenJij.nu

Een van de laatste berichtjes?

Door: MVK

Blijf op de hoogte en volg Mark

10 November 2007 | Kameroen, Muyuka

Vandaag ga ik even korte verhaaltjes schrijven.

1. Zo. De laatste dag in 't ziekenhuis heb ik gehad. 't Was een mooie en leerzame tijd.

2. 3 nieuwe Give Milk vrijwilligers opgehaald. Lees hun verhalen op www.leeneefjen.waarbenjij.nu

3. Mirte en ik hebben een motor gekocht! Ja, we gaan op de motor rondreizen. De lessen hebben we ook op zijn kameroenees gedaan, evenals het verkrijgen van een rijbewijs. Echt heerlijk om zelf te rijden.

4. Volgende week gaan we dus op pad. Zo'n 5 weken op rondtocht door 't land. Geen idee of we nog weblogupdates kunnen doen in die periode, dus zit zou een van de laate berichtjes kunnen zijn.

5. Mount Cameroun is vorig weekend ook bewongen. Erg gaaf en vermoeiend.

6. Bert en Youp hebben met het verkopen van koekjes maarliefst 111 euro opgehaald voor GiveMilk! Echt superveel geld, daar kan echt heel veel mee worden gedaan hier. Bedankt superneven!


Dit waren we de grootste events van afgelopen weken. Nu ga ik de newbies weer even verder de weg wijzen.

See You!
dr. Whiteman

  • 10 November 2007 - 12:29

    Jan:

    Hoi Witje

    Nou het zit erdus op. Ik hoop dat je veel geleerd hebt. Geniet van je strooptocht - anders kun je het volgens mij niet noemen - en pas goed op. Ik weet eigenlijk niet of je dat rijbewijs zomaar over kan laten zetten op je nederlandse rijbewijs.
    Hier begint het kouder te worden, dus zorg dat je nog wat zon pikt.

    Groetjes Jan

  • 10 November 2007 - 12:30

    Jan:

    Ps zo snel ben ik nog nooit geweest

  • 10 November 2007 - 12:53

    Henk:

    Ach, als je je er maar van bewust bent dat je de twee kostbaarste "zaken" van Afrika vervoert....

  • 10 November 2007 - 13:01

    Sonja:

    gr.....
    malaria...OK
    afrikaanse infuusnaalden....OK
    sate van kraampjes langs de weg...OK
    eten zonder vitaminen...OK
    witbrood met benzine...OK
    gifslangen in een tent...beetje OK
    onveilige sex met negerinnen...niet zo OK
    motorrijden...uh...uh...niet OK

    Ik hoop dat je, toen je je rijbewijs kocht, ook meteen 2 helmen heb aangeschaft!

    Grensverlengend, voor een moeder!

    Maar goed, als alles goed gaat: Heerlijk, op een motor met de zon op je kop! Geniet ervan, omzeil kuilen dieper dan een meter en kijk uit voor die andere idioten op de weg!
    Veel veilige kilometers en ik wil nog minimaal 3 weblogupdates!

    kus.

  • 10 November 2007 - 14:19

    Bert:

    hoj mark vet zo moter nem je hem oke mee
    naar hius.

    van bert

  • 10 November 2007 - 14:25

    Youp:

    Hoi Mark
    met onts is ales goet
    vanavont gaan we met lampjon loopen.

    groeten van youp

  • 10 November 2007 - 15:31

    Opa En Oma:

    Mark en Mirte,

    Geniet met volle teugen van de komende vijf weken, maar wees voorzichtig. We willen jullie graag heelhuids terugzien.
    Tot 28 december
    liefs

  • 10 November 2007 - 15:40

    Christine:

    Dag Mark,
    Heb genoten van je berichten, hoop dat je kans ziet om toch nog een keer iets van je te laten horen.
    Ik verheug me op je verhalen als je weer thuis bent, .....veilig en wel...... (wil dit vet en onderstreept tikken maar dat lukt niet), dus doe die helmen op en lees het berichtje van Sonja nog eens een keertje extra.

    Veel plezier en geniet met volle teugen!
    Liefs(natuurlijk ook voor Mirte),
    Christine

  • 10 November 2007 - 16:01

    Tim:

    Heej, mark.

    Je zou toch denken dat iemand die bijna-dokter is toch wel weet dat motoren gevaarlijk zijn (donorbikes toch?).

    In ieder geval veel plezier met je motor, met je haren wapperend in de wind, helm op, leren jack, mp3 speler aan (born to be wild) en scheuren maar.

  • 11 November 2007 - 10:52

    Mariette:

    He mark,
    Wat gaaf zeg met de motor rondtrekken. Heel veel plezier.
    Groetjes Mariette

  • 11 November 2007 - 18:57

    Jihaan:

    Hoi Mark,
    wel heel stoer om het land op de motor te verkennen. ENJOY!
    Groetjes

  • 11 November 2007 - 21:53

    Ruben:

    Hey Mark en Mirte,

    Leuk om jullie verhalen te lezen! Heel veel plezier met jullie rondreis door Kameroen, ik ben benieuwd naar jullie avonturen!

    Groeten, Ruben

  • 11 November 2007 - 22:11

    Alot:

    Een van de laatste berichtjes? dan toch wel vanuit Kameroen bedoeld, hoop ik, want we zien jullie wel weer graag heelhuids terug! Ik dacht, dat ik moest oppassen dat ik jullie niet teveel zou belasten met mijn zorgen daarover, maar blijkbaar ben ik toch niet zo belachelijk overbezorgd (of zijn al die anderen die hierboven schreven dat ook :)). En zij hebben misschien nog niet eens gehoord, dat je op sommige plekken in konvooi moet rijden voor je veiligheid! Dus: pas goed op jezelf en op Mirte, zorg dat jullie veilig en gezond en wel terugkeren en geniet vooral met volle teugen!
    Liefs, Alot

  • 12 November 2007 - 11:03

    Walid:

    Hey Doctor Whitie,

    Leuk om je verhalen te lezen en veel plezier daar op je motor....
    Gewoon schandalig leuk hahahah, hoop niet dat je de kameroense politie je aaanhoudt als je weer eens te snel rond zit te sjechen..

    groetjes

  • 12 November 2007 - 14:18

    Ellen:

    wijze woorden van boedha;
    there is no way to happiness
    happiness is the way

    dikke adoe kus
    je tante eleonora

  • 13 November 2007 - 09:09

    Maxime:

    hi, ik ben sinds 2 weken in douala woont in amsterdam kunt u me bellen op deze nummer:94423296
    maximenino@yahoo.fr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kameroen, Muyuka

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 December 2007

Salaam Alykum (hoi)

13 December 2007

Terug in Ngaoundere

29 November 2007

Fotos!!!! (veilig in Ngaoundere)

23 November 2007

Op reis!

10 November 2007

Een van de laatste berichtjes?
Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 24062

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2007 - 18 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: