Fotos!!!! (veilig in Ngaoundere) - Reisverslag uit Ngaoundéré, Kameroen van Mark Katwijk - WaarBenJij.nu Fotos!!!! (veilig in Ngaoundere) - Reisverslag uit Ngaoundéré, Kameroen van Mark Katwijk - WaarBenJij.nu

Fotos!!!! (veilig in Ngaoundere)

Door: MVK

Blijf op de hoogte en volg Mark

29 November 2007 | Kameroen, Ngaoundéré

Gisteren zijn we aangekomen in Ngaoundere. De eerste grote stad richting het noorden... en de wegen schijnen (niets is zeker in dit land) vanaf nu ook asfalt(achtig) te zijn.

Het internetcafe hier heeft een totaal geschift toetsenbord, dus ik ga niet veel typen (Mirte typt nu of haar leven ervanafhangt naast me, dus snel naar www.mirtebijuac.waarbenjij.nu voor de verhalen).
Maar het goede van dit cafe is USB2 en supersnel internet.... dus FOTOs!!!!!!!!


www.picasaweb.google.com/markvankatwijk
Kameroen: op reis 01

==================

De reis verder gaat prima.
Soms met vallen en opstaan, maar erg gaaf.

We zijn begonnen in de blubber en klei, toen gras met stenen en nu zitten we in het stof. Dagelijks zien we er nu uit als wortels door het oranje stof.

Moet nu stoppen. Bye

  • 29 November 2007 - 20:28

    Sonja:

    ik ga de foto's opzoeken! Kus

  • 29 November 2007 - 20:48

    Alot:

    Prachtige foto's hoor!
    Ik vind jullie er goed uitzien, alleen dacht ik: jij wat meer gebruind dan Mirte, tot ik me realiseerde, dat dat wel het oranje stof zal zijn...
    Bij Mirte heb ik jullie verhalen gelezen (jouw kortere samenvattingen zijn vaak ook heel prettig leesbaar hoor), en ik ben blij, dat het allemaal zo goed gaat, ga zo door, en geniet nog lekker.
    Liefs, Alot

  • 29 November 2007 - 21:26

    Henk:

    leuke foto's, beschaafde motor. Jullie zijn bijna Kameroen door. Blijf voorzichtig 't is geen routine.

    O ja, het nieuws hier: de middelbare scholen staken (de leerlingen) ...

  • 30 November 2007 - 08:46

    Youp:

    hooi Mark
    ik zie dat je veel plzier heben
    ik heb ook een vrasing als je tiuskomt
    ik vond het schaapen footo mooi
    ik heb tuis iets van 200 schaapendingen
    veel pliersier in kameroen met miter
    groetjes youp

  • 30 November 2007 - 09:42

    Jihaan:

    Mooie foto's en leuke verhalen Mark! Keep them coming. Groetjes

  • 30 November 2007 - 10:23

    Nefer:

    Hey mark,
    Wat een leuke foto's!
    Ben toch wel blij dat we hier gewoon goede wegen hebben :p.
    Dikke kus Nefer X

  • 01 December 2007 - 05:30

    Maaike:

    Hej Mark,
    Ik heb de foto's bekeken.. mooi hoor (ook een paar erg leuke foto's van jullie saampjes)! Bijzondere belevenissen daaro! Geniet nog van jullie laatste weekjes! Troostprijs voor als je weer terug bent in NL.. knallen/ballen met Doorgeslagen :-)
    Groetjes Maaike

  • 11 December 2007 - 21:50

    Nefer:

    Hoi mark,
    ik heb je een heeeeeeeeeeeeeeeele lange email gestuurd, dus als je tijd hebt :p
    hahah
    tot heeeeel snel
    dikke kus Nefer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kameroen, Ngaoundéré

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 December 2007

Salaam Alykum (hoi)

13 December 2007

Terug in Ngaoundere

29 November 2007

Fotos!!!! (veilig in Ngaoundere)

23 November 2007

Op reis!

10 November 2007

Een van de laatste berichtjes?
Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 24057

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2007 - 18 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: