Pre vertrek - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Mark Katwijk - WaarBenJij.nu Pre vertrek - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Mark Katwijk - WaarBenJij.nu

Pre vertrek

Door: Mvk

Blijf op de hoogte en volg Mark

30 Juli 2007 | Nederland, Ermelo

Mijn laatste berichtje voor het vertrek a.s. vrijdag.

1. Spullen
Om te beginnen heb ik nog meer spullen om mee te nemen op de lijst erbij:

Fam. Bruins: 900 handschoenen
Meander MC: héél veel spullen gekregen van 't steriel magazijn.
Bij elkaar zijn het nu 3 dozen en zo'n 44 kilo.

De dozen gaan verzonden worden (met dank aan oom Hans/Divitel). Over hoe dat afloopt over een paar maanden(?) hopelijk meer...


2. Sponsering
Bij elkaar is zo'n 1900 euro gestort op mijn rekening ten bate van Kameroen. Een superbedrag natuurlijk! Waarvoor veel dank.
Het geld gaat naar Give Milk Stop Aids. De spullen heb ik immers gratis kunnen verzamelen en verzenden.

3. Youp
Mijn neef Youp gaat op school koekjes verkopen om zo nog extra geld op te halen. Hiervoor krijgt hij later van mij nog wel foto's en en brief met wat er allemaal in Kameroen gebeurt natuurlijk.
Youp: Alvast een dikke zoen van je grote neef ;)

4. Jipii
De tassen zijn gepakt, stempels gestempeld, stickers geplakt, Routebeschrijving geprint, huis is ingepakt (ivm onderhuur) en schoongemaakt...
Ik ben er klaar voor!

Link:
www.divitel.nl

  • 30 Juli 2007 - 17:29

    Anniek:

    Heeel veel succes en plezier alvast gewenst! En natuurlijk heel veel groetjes aan Mirte doen als je bij d'r bent!

  • 30 Juli 2007 - 20:02

    Lydia:

    Haaa Mark
    Nu gaat het nog veel langer duren voordat we elkaar weer eens zien dus als je terugbent kom ik foto's kijken, verhalen aanhoren en je huis bekijken. Heb je 19 december tijd?? :)
    Heel erg veel plezier in de hitte en de drukte. Hier nog een hele belangrijke tip (er van uitgaande dat Kameroen ongeveer gelijk is aan Ghana): Beoordeel elk vervoermiddel waar je in moet met de vraag of je er in durft of niet of nog beter: Begeef je niet in het verkeer.
    En vergeet ook niet overdreven te genieten van een koude cola of fanta. Veel geluid erbij maken is absoluut toegestaan. Succes!!
    Vele groeten Lydia

  • 30 Juli 2007 - 20:02

    Lydia:

    O ja: Wat een tof neefje die Youp!!

  • 31 Juli 2007 - 17:01

    Sonja:

    Bon voyage! Geniet van je avontuur, kus voor Mirte!

  • 01 Augustus 2007 - 09:05

    Renee:

    Hee mark, bedankt voor me lid maken! Leuk die berichten van je! Veel succes daar! Fijn dat je eindelijk naar Mirte toe kan!
    Groetjes

  • 01 Augustus 2007 - 09:46

    Petra:

    Hé Mark,

    Allereerst: alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Zouden we bijna vergeten in deze hectiek.

    Ik heb je de laatste tijd wel gemist hoor op kantoor. Oké Henk heeft wel vervanging kunnen regelen(de gebroeders Tim en Koen), maar toch was dat anders.

    Ik wens je heel veel succes in Kameroen. Let goed op jezelf en groeten aan Myrte.

    Groetjes Peetje van Assuraad

  • 01 Augustus 2007 - 12:35

    De Boosdoener :):

    Hee mops!

    Georganiseerd als altijd :D En hartstikke veel sponsorspul, ik ben trots op je! Je leest dit gegarandeerd te vroeg, maar morgen is het zo hectisch dat ik niet naar internet kan, dus alvast:

    :) HAPPY BIRTHDAY!!! :)

    De bijbehorende knuffels en kussen krijg je overmorgen al - yay!
    x
    M

  • 01 Augustus 2007 - 19:38

    Opa En Oma:

    Lieve Mark, wij hebben de laatste voorbereidingen voor je vertrek van heel dichtbij mee mogen maken. Morgen zullen we je verjaardag vieren en vrijdag is het eindelijk de grote dag. Wij wensen je een goede reis en veel geluk daar ver in Kameroen.
    Wij zullen jullie blijven volgen, tot ziens in december en de hartelijke groeten aan Mirte, liefs oma.

    Mark, volg de stem van je hart maar gebruik je gezonde verstand, want dat heb je. veel liefs Opa Kees

  • 02 Augustus 2007 - 13:52

    Anne:

    Goede reis morgen Mark! Kom veilig aan en geniet er van daar in Kameroen! Origineel.. - ook van mij natuurlijk de groetjes aan Mirte!

  • 03 Augustus 2007 - 19:15

    Alot:

    hai Mark, als het goed is, zit je op dit moment naast Mirte te hobbelen op een achterbank in een auto ergens in Kameroen, op weg naar Buea.
    ik hoop, dat je snel geacclimatiseerd zult zijn (ik verwacht eigenlijk niet anders van je) :) en wens je een geweldige tijd toe daar!
    vergeet niet Mirte te knuffelen van mij (waarom denk ik nou, dat je daar niets op tegen zult hebben?...)
    grtz, Alot

  • 03 Augustus 2007 - 21:05

    Jan:

    hoi Mark
    Je reis is dan eindelijk begonnen. Veel succes en plezier!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ermelo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 December 2007

Salaam Alykum (hoi)

13 December 2007

Terug in Ngaoundere

29 November 2007

Fotos!!!! (veilig in Ngaoundere)

23 November 2007

Op reis!

10 November 2007

Een van de laatste berichtjes?
Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 24094

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2007 - 18 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: