Ik heb geboekt + meer - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Mark Katwijk - WaarBenJij.nu Ik heb geboekt + meer - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Mark Katwijk - WaarBenJij.nu

Ik heb geboekt + meer

Door: Mvk

Blijf op de hoogte en volg Mark

10 Juni 2007 | Nederland, Utrecht

Mijn vluchtgegevens. Met Swiss.

03AUG

0625 ZURICH

19DEC
1235 ZURICH (LX 728 )
1415 AMSTERDAM

Verder heb ik vandaag (dinsdag 12/6) met het magazijn gebeld van het Meander MC (waar ik nu coschap loop). Erg vriendelijke kerel die graag alles 'dat van de vrachtwagen' zou vallen voor me op zal zamelen. Nu nog eens kijken hoe ik dat mee kan slepen.

14 juni, nieuwe aanvulling:
Na gebeld en gemaild te hebben met Swiss heb ik 10kg gratis overbagage gekregen voor mijn heenreis! (ja, helaas niet voor terug, zo gek zijn ze ook niet).
Kortom, nu nog eens even goed spullen verzamelen.
Hierdoor kan er dus meer geld uit de 'sponsering' naar het ziekenhuis zelf!

15 juni, spullen!
Ik heb nog even wat ziekenhuizen rondgebeld. En ik kon gelijk bij 't diak in Utrecht langsfietsen. Allemaal leuke spulletjes meegekregen. Ook wat kleding (met wat methyleen blauw vlekken, wie wil die er voor me uitwassen?).
Na mijn les in 't UMC ook daar nog om een jas gevraagd en gekregen.
Best al een aardige rugzak vol zo bij elkaar!

• 10 Juni 2007 - 09:57

Henk:

Eenmaal op gang niet meer tegen te houden... Was ik ook niet van plan hoor. ..en nu de echte voorbereiding.

• 10 Juni 2007 - 12:59

Sonja:

Het begint nu serieus te worden!Doe thuis alvast de deur dicht en je verwarming aan, dan kun je alvast een beetje aan de temperatuur wennen.

• 11 Juni 2007 - 16:23

Mirte:

JOEPIE!!! :)

• 11 Juni 2007 - 19:11

Christine:

Er is al geboekt, je hebt al een weblog,kortom je gaat gewoon, toppie! Wat een veranderingen t.o.v. vorig jaar in je leven, niet? Leuk, spannend met ervaringen om nooit te vergeten, zit straks allemaal in je rugzak. Ik ga zo ook nog even naar de geefmelkstopaids website kijken.
    Hoop je nog wel te zien voor je vertrekt.

• 14 Juni 2007 - 20:40

Alot:

Wauw, je zet er vaart achter, Mark (maar wat was anders te verwachten?)Goed hoor!
    Nog maar minder dan 2 maanden, het grote aftellen is begonnen, of doe jij daar niet aan?

• 16 Juni 2007 - 23:43

Ronald:

toch ook aan de web-log? als je maar niet gaat hives-en of myspacen...

ennuh, handig die reis informatie. dan weten de achterblijvers direct of je neergestort bent of niet ;)

• 20 Juni 2007 - 12:13

Martin En Thea Kuil:

hallo Mark ook wij wensen je heel veel succes!!! groetjes van ons

• 24 Juni 2007 - 16:24

Jan Van Katwijk:

Ga je volgen. Succes.

• 24 Juni 2007 - 21:06

Oma En Opa:

OOK WIJ BLIJVEN JULLIE DE KOMENDE TIJD VOLGEN, DE GROETJES MET EEN DIKKE KNUFFEL,