Eerste bericht - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Mark Katwijk - WaarBenJij.nu Eerste bericht - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Mark Katwijk - WaarBenJij.nu

Eerste bericht

Door: Mvk

Blijf op de hoogte en volg Mark

30 Mei 2007 | Nederland, Utrecht

In 't kader van voorpret: Yay. Ik heb nu ook een waarbenjij.nu weblog.

Ik heb zojuist het ja-woord gekregen om naar Kameroen te gaan. Van eind augustus daar aan de slag tot half november (moet nog precies worden bepaald).

Vandaag ook mijn vaccinaties gehaald. Mij kan niets meer gebeuren :)

Ik ga naar het Apostolic Hospital in Banga Bakundu (Southwest Provence) om een coschap te doen & helpen bij de stichting Give Milk Stop Aids.

Half augustus wil ik al die kant op. Mirte weer eens zien, alvast aan de temperatuur en het land wennen en een beetje vakantie nemen.

Linkjes:
http://www.mirtebijuac.waarbenjij.nu
http://www.geefmelkstopaids.nl

Info over de situatie in kameroen (zo'n 50 pagina's):
http://www.minbuza.nl/binaries/minbuza_doc/pdf/k/kameroenmei2004.pdf

Mijn email:
emveka@msn.com

Het postadres van het ziekenhuis:
The Apostolic Hospital Banga Bakundu
PO Box 93
Muyuka
South West Province
Cameroon
00237-7514482
00237-7279597
00237-7233060

  • 31 Mei 2007 - 17:56

    Astrid:

    Hoi Mark,
    Leuk dat je daadwerkelijk naar Kameroen gaat! Zal je belevenissen tegen die tijd in de gaten houden. Veel plezier daar.
    groetjes, boetjekoe

  • 03 Juni 2007 - 17:12

    Mirte:

    Ik dacht dat ik nog wel de eer zou kunnen hebben om je eerste berichtje te typen, maar dat is al mislukt :)

    Je gaat het hier vast heeeeeel mooi vinden, bereid je maar goed voor en natuurlijk wacht ik met smart op het moment dat je hier aankomt!

    Liefs en een dikke knuffel :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 December 2007

Salaam Alykum (hoi)

13 December 2007

Terug in Ngaoundere

29 November 2007

Fotos!!!! (veilig in Ngaoundere)

23 November 2007

Op reis!

10 November 2007

Een van de laatste berichtjes?
Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 24089

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2007 - 18 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: