Eerste bericht - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Mark Katwijk - WaarBenJij.nu Eerste bericht - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Mark Katwijk - WaarBenJij.nu

Eerste bericht

Door: Mvk

Blijf op de hoogte en volg Mark

30 Mei 2007 | Nederland, Utrecht

In 't kader van voorpret: Yay. Ik heb nu ook een waarbenjij.nu weblog.

Ik heb zojuist het ja-woord gekregen om naar Kameroen te gaan. Van eind augustus daar aan de slag tot half november (moet nog precies worden bepaald).

Vandaag ook mijn vaccinaties gehaald. Mij kan niets meer gebeuren :)

Ik ga naar het Apostolic Hospital in Banga Bakundu (Southwest Provence) om een coschap te doen & helpen bij de stichting Give Milk Stop Aids.

Half augustus wil ik al die kant op. Mirte weer eens zien, alvast aan de temperatuur en het land wennen en een beetje vakantie nemen.

Linkjes:

Info over de situatie in kameroen (zo'n 50 pagina's):

Mijn email:
emveka@msn.com

Het postadres van het ziekenhuis:
The Apostolic Hospital Banga Bakundu
00237-7233060

• 31 Mei 2007 - 17:56

Astrid:

Hoi Mark,
    Leuk dat je daadwerkelijk naar Kameroen gaat! Zal je belevenissen tegen die tijd in de gaten houden. Veel plezier daar.
    groetjes, boetjekoe

• 03 Juni 2007 - 17:12

Mirte:

Ik dacht dat ik nog wel de eer zou kunnen hebben om je eerste berichtje te typen, maar dat is al mislukt :)

Je gaat het hier vast heeeeeel mooi vinden, bereid je maar goed voor en natuurlijk wacht ik met smart op het moment dat je hier aankomt!

Liefs en een dikke knuffel :D